lördag 9 januari 2010

Vad är det här?!

Besvikelse. Vaknade till temperaturen -21. Så här skulle det inte vara. Jag och tiger skulle ut och skidra. Buhuu! Jaja skogen får det nog bli ändå, men till fots för min del. Vill ju inte gärna att han anstränger sig i den här kylan genom att dra runt på klump-matte. Faktiskt ät dagens temperatur ändå ett steg i rätt riktning och det är bra det eftersom jag sen ska försöka brumma igång Vasa-skeppet och åka iväg och göra lite ärenden, det har av kyslagna anledningar varit stiltje på den fronten under veckan..

Funderar på inlägg som presenterar hästarna i mitt liv genom tiderna. De kan dock ta lite tid att skriva men nu ska vi ju tillbaks till södern och där händer det inte så mycket värt att berätta så de kommer..

1 kommentar:

Linda sa...

Det är kallt, men de har ju lovat att det ska bli varmare till veckan. Då ska då jag ut och röra på mig (det kroppen tillåter).

Jag har en dålig bild på dig & willw från Haparanda, -95 eller -96 tror jag det är.