torsdag 14 januari 2010

Trött

Nu är jag kräkless på det här pluggandet och jag inser att jag inte kommer att lära mig mer än det jag kan nu, det är helt omöjligt. Nu blir det duschen, lite slötittande på TV och kvällsfika. Imorgon hämtar en klasskompis mig med bil så jag får lift till tentan, skönt värre eftersom vi skriver i andra änden av stan så det skulle väl ta minst en halvtimme att cykla dit. Nu längtar jag bara tills klockan är 17 imorgon och jag (förhoppningsvis) är tillbaks hos Elton igen. Det kommer att kännas kanon oavsett hur det gått. Jag kommer att göra mitt bästa men jag känner att det finns saker kvar att lära sig.. Det blir en riktigt lugn kväll imorgon, den här veckan har verkligen tagit på krafterna. Hoppas på en massa bra TV-sport under helgen och härligt väder så att vi kan vara ute och promenera.


1 kommentar:

VO sa...

Spark i baken och lycka till idag!

Kram