måndag 4 januari 2010

Mera snö

Jadå, det blev skidor idag. Förmiddag i Måttsund (!!) och de har fortfarande inte gjort några stora ansträngningar att pista backarna så det fanns en hel del lössnö åt oss. Det är skoj men benen blir lite möra, det blir bastu nu innan middagen..Klart svalt väder idag med -16 och vinande nordanvind.

Tänk att det finns så mycket roligt att göra här hemma att jag nästan glömmer att jag har en 30 poängstenta nästa fredag.. Kollat igenom gamla tentor och tycker att de verkar ganska lätta men jag antar att skenet bedrar. Jag borde nog stänga min stora trut och sätta mig ner och läsa lite, det blir ju lite jobbigt om omtentan är den helgen vi ska till Riksgränsen..men som tur är kommer det fler (tentor)..

1 kommentar:

Linda sa...

Det låter ju enormt kul med skidor, men så läskigt. Jag är för feg för sånt.
Det finns mycket kul att göra på vintern.
Det där med tentaplugg...
Jag har en tenta på måndag morgon.
Dock inte 30p tenta...