lördag 30 januari 2010

Miss Shorty

Dagen idag har verkligen varit en extremt icke-produktiv dag. Faktiskt har jag inte gjort en enda nyttig grej (jo klippt klor på Elton och dammsugit/moppat golvet, men..) utan bara latat mig. Vi började med sovmorgon - Elton var tröttare än jag så jag steg upp och knäppte på TVn och kröp sen ner i sängen med honom igen. Fortfarande riktigt vinterväder ute, 17-18 minus lite flisig snö och nordanvind. Brr!

Funderade på att knata iväg till Strömpilen och gå och kolla lite i butikerna (nej bilen startar fortfarande inte..) bara för att göra någonting men inte ens det orkade jag. Ögonshoppade på nätet istället, det är lite farligt för det är så lätt att klicka hem grejer utan att det känns som att de kostar någonting men jag har varit duktig idag och hållit fingrarna i styr =)

Jobbigast idag var att välja vilken sorts chips jag skulle tugga i mig framför TVn. Funderade en lååång stund framför hyllan innan jag kunde bestämma mig. De jag helst ville ha fanns på hyllan högst upp så de nådde jag inte utan fick ta mitt andrahandsval (se till att skaffa er långa föräldrar och hoppas på att ärva lite räckvidd) men de var bra de med..

Nu tror jag vi ska sova lite (undrar vem jag lurar nu? Inte troligt att jag kommer att somna närmaste timmen..). Om jag blir tillräckligt uttråkad kanske det blir lite plugg imorgon. Jag lovar ingenting.


Inga kommentarer: