måndag 18 januari 2010

Mayday mayday

Idag var det första dagen på den hemska veckan - röntgenveckan! Det är en fullängdsvecka med start klockan 8 varje morgon och ämnet är...tadaa..FYSIK!! Om ni inte redan visste det är fysik mitt absoluta hatämne - alla kategorier. Inte bara jag har blivit varse det under årens lopp utan jag har även plågat omgivningen med mina klagovisor. Nu måste jag peppa upp mig själv massor för att klara mig genom veckan. Jag har tillbringat samtliga timmar i skolan idag med att känna mig som en riktig fröken IQ-badboll. Kul, kul. Inte ens antecknat något har jag gjort - fattade inte tillräckligt mycket för att kunna få ner något på pränt..Perfekt start på nya året.

Hittade dock en rolig blogg idag som jag inte läst förut. Kolla in till Söderfamiljen. De roade åtminstone mig..

2 kommentarer:

VO sa...

Du kommer att fixa det galant även om det känns jobbigt nu!

Kram kram

Linda sa...

Klart att du kommer fixa det där, även om det är fysik.

You go girl!