söndag 31 januari 2010

Hoppsan

Jag är helt livsfarlig. Idag slant fingrarna på tangenterna och jag budade hem en sak på Tradera. Vad får ni se när (och om..) det landar i holken. Det går då här när jag sitter inne och har tråkigt. Jaja det bästa med just kläder är att om det inte passar mig så har jag även en syster och en mamma i nästan samma storlek.. Vissa tillfällen är bara för bra för att missa. Hemma hos oss jämförs även det mesta med en stallhyra alternativt en hästmånad (alltså stallhyra + skor + lite lull-lull). Allt som kostar mindre än det och används minst en månad är värt att införskaffas. Vet inte om det är ett bra sätt att avgöra om något är dyrt eller billigt men så arbetar vi.

Snart är det hemfärd. Det blir bra. Längtar efter någon sorts skidåkning (jag är inte så kräsen idag som ni hör). Drömde i natt att jag åkte slalom men vaknade och insåg att jag inte hade pjäxor på fötterna utan 30 kilos randig boxer. Aja, känslan fanns där åtminstone.

Ikväll visar de (kors i taket!) en riktigt bra film på TV3 - Kingdom. Missa inte den! Ni som blev besvikna på att bandyfinalen drog ut på tiden/inte satt framför TVn kl. 17 får en ny chans att se VC-hoppningen imorgon eftermiddag på SVT1. Avslöjar bara att det blev svenskt på pallen.. =)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompis!
Jag har oxå problem med halkiga tangenter, det är livsfarligt.
Har "grabbarna" haft det bra i storstaden?
Hoppas vi hörs eller ses när du kommer hem!
"VI" du vet vilka har nätterna 8-9/2.
Kram/B

Mia sa...

Ojdå så trevligt det lät! Jag ska få äran att jobba 3-4/2 men inte med er alltså.. Hur som helst kul att vara tillbaks på jobbet!
Grabbarna rapporterar att de hade det trevligt hos kungen och så vitt jag vet står stan fortfarande kvar..
Kram