tisdag 19 januari 2010

Bitterfitta

Jag är så sjukt bitter. Vill bara beklaga mig över det. Vi hade möjlighet att välja att vara en vecka (utöver vårens praktik) i Luleå. 6 studenter av 24 skulle få vara där, resten i Umeå. Passade perfekt eftersom vi kommer hem från fjällen söndag kväll och jag inte hinner ner till Umeå till måndag morgon = missar en dag som jag kommer bli tvungen att ta igen. Trodde inte att så många skulle vara sugna men kollade för säkerhets skull om jag skulle kunna få förtur eftersom jag bor där (=de slipper betala en veckas boende för mig där..) men nej det var först till kvarn som gällde. Alla fick maila efter klockan 17 igår, inte en minut före.. Jag satt framför datorn från 15.30 och fördrev tiden för att inte missa klockan, väntade med att ta ut Elton för att inte missa det. 2 minuter i ringer telefonen och jag pratar exakt 10 minuter. 17.08 skickar jag mailet. Tror ni jag fick plats?? Nej. Jag får sitta i Umeå medan några exalterade 20-åringar ska åka på äventyr i Luleå. Ursäkta men just nu känner jag mig lite motarbetad..

1 kommentar:

VO sa...

Åh nej så trist!
Men som du säger i nästa inlägg så får man i sådana lägen fokusera på det positiva!

Kram kram