söndag 17 januari 2010

Mer prylar..

Idag är det någon slags snöstorm här i Umeå. Elton och jag knatade ut en sväng innan det hann sätta igång alltför mycket, men nu sitter vi inne och har det ganska bra. Skidor på TV och jag fick tips hemifrån om att kolla in nya Free Radicals filmen på Freeride och även en läsvärd blogg så jag antar att även den här dagen kommer att gå..

Sitter annars mest och längtar efter någon utomhusaktivitet, lite utförsåkning skulle inte alls vara fel. Nu när jag började med klädvisning på bloggen igår tänkte jag fortsätta och visa en del av mina grejer som står hemma och väntar på mig..

Först och främst mina älskade Auras, uppenbarligen inte bara jag som gillar dessa..
Har även köpt mig själv en ny jacka i födelsedagspresent - och den har jag ännu inte hunnit testa utomhus..

..men som ni ser matchar den min julklappshoodie perfekt.. (det har jag testat).

Jag har även köpt ett par lite längre stavar eftersom de skrattat åt mig i backen när jag haft mina gamla. Svarta med lite bling-bling precis som det ska va..
Passar även på att visa en hjälm som verkligen är något att investera i för åksugna tjejer. Mysigt fluff kring öronen, skönt fluff även under hakan och supersnygg matt stålblå finish. Jag tycker att min hjälm har gått ut sig en del - kanske skulle jag behöva en ny =)
Ha en bra dag, njut av snön ni som har skidor tillgängliga att stå på..





Inga kommentarer: