onsdag 20 januari 2010

Duktiga jag

Oj så duktig jag känner mig nu. Jag har gjort klar en sak som vi har hela terminen på oss att göra! Har suttit och pysslat med en webb-dugga i radiologi sen klockan halv sju och nu är jag klar. Så skönt. Tror faktiskt att jag även lärt mig något (!!). Igår hade vi en superbra föreläsare som heter Pia. Då trodde jag för en stund att jag fattade någonting. Idag hade vi inte en dålig föreläsare, men ett dåligt ämne - magnetresonans - och då tappade jag tråden (och modet) igen. Nu blir det lite TV tror jag, jag är trött nu och längtar hem.

En riktigt bra sak är att vi nu äntligen fått schemat för farmakologin som börjar på måndag. (Bättre sent än aldrig..) Vi har ett extremt luftigt schema kan jag säga..passar bra för mig som just nu är kräkless på den här stan. Luleå here I come!!

Vill ni frestas av lite god mat och sötsaker, titta in på LeParfait. Fina bilder och det låter så gott allting..

Tack för alla uppmuntrande kommentarer när jag gnällt över min fysikvecka. Det känns bra att ni tror på mig och vet ni - det bästa av allt - snart är veckan SLUT!

Inga kommentarer: