tisdag 12 januari 2010

Frågor får svar..

Fick 44 frågor av Linda på mailen men jag fuskar lite och svarar på dem här istället eftersom jag inte kommer på vem jag ska skicka vidare till...Antingen vet jag allt om mina vänner eller också har jag väl inga =)

1. När gick du upp idag?
07.15

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter - bling-bling såklart..

3. Senaste filmen du såg på bio?
Ojdå det är inte ett alltför välbesökt etablissemang..men det var "Flickan som lekte med elden"

4. Favorit tv-program?
Sport men är även svag för Gray's..

5. Vad åt du till frukost?
Stressad idag så tyvärr bara en knäckemacka, en banan och en kopp te. Vill helst även ha en tallrik med fil/yoghurt oxå..Missar aldrig att äta frukost!

6. Vad är ditt / dina andra namn
Alexandra

7. Din favoritmat?
Hmm..gärna kryddstarkt, färgglatt och helst inte (rött) kött

8. Vilken mat gillar du inte?
Svårt för gräddiga såser, saker med konstig konsistens (fördrar tuggmotstånd..) och fläskkorv, annars slinker nog allt ner ganska lätt - hushållsgrisen that's me!

9. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Lyssnar otroligt sällan på musik men gärna Winnerbäck eller RnB/hip-hop (typ) som finns i min mp3.

10. Vilken bil kör du?
Mazda 323 -88 fast just nu har den tagit bondpermis..

11. Vilken är din Favoritmacka?
Mycket grönt på. Skagen måste jag nog säga..

12. Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Missunnsamhet

13. Vilka är dina favoritkläder?
Jeans, T-shirt och kofta. Annars gärna ridbyxor... (haha ni trodde jag skulle svara Craft-underställ..)

14. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka ?
Något ställe med mycket snö och bra skidåkning

15. Favoritklädmärke?
Pass..men om jag hade råd så gillar jag svenskt typ Svea, Odd Molly..

16. Var vill du dra dig tillbaka?
Hmm..någonstans med skog och snö på vintern och inte alltför tätt med grannar

17. Favorittid på dagen?
Kväll

18. Var är du född?
Luleå

19. Vilken är din favoritsport att se på?
All vintersport (nästan), hästsport, friidrott, ishockey..

20. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
---

21. Vem tror du skickar tillbaks först?
---


22. Coca Cola eller Pepsi?
Dricker inte läsk

23. Fotboll eller ishockey?
Ishockey

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Tyvärr

27. Vad ville du bli när du var liten?
Minns inte...veterinär??!!

28. Bästa barndomsminnet?
Att vi alltid gjort så mycket roligt tillsammans jag och min familj

29. Varit i Afrika?
Nope

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Ehh..nej

31. Varit med om en bilolycka?
Nja..nej

32. Favoritdag i veckan?
Fredag

33. Favoritblomma?
Tulpan

34 Favorit-snabbmatsrestaurant?
Måste säga Max..


35 Har du någon cykel?
Ja


36. Vem fick du senaste mailet från?
Reklam från LUSH

37. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Ingen

39. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
---

40. Senaste personen du delade en middag med?
Räknas Elton? Vi delade idag..

41. Vad sysslar du med just nu?
Låtsas som om jag pluggar

42. Favoritfärg?
Gillar färger som syns; gärna rosa, turkos, petrol..

43. Hur många tatueringar ?
Inga

44. Hur många sänder du det här mailet till?
0


1 kommentar:

Linda sa...

Ja, så där hade man ju kunnat göra. Den tanken slog mig aldrig.