onsdag 13 januari 2010

Nördvarning

Vissa dagar känner man sig extremt nördig när man suttit inne och pluggat i princip non-stop. Tror inte det gäller bara min utbildning utan det gäller nog alla - visst känner ni igen er? Alla tankar går i termer av det man nyss läst och mitt i allt dyker det upp aha-grejer som man inte fattade när näsan pekade mot boken.

Jag har just gluffat i mig en massa morots- och gurkpinnar tillsammans med en bunke vitlöksdipp, just nu vill ingen vara kompis med mig =) och ska försöka kolla på TV en stund så att hjärnan får vila lite annars blir det sömnlöst i natt..

Jag läser lite planlöst känner jag, huvudsakligen det jag tycker är mest intressant så förhoppningsvis tycker våra lärare likadant..


1 kommentar:

Linda sa...

JAG känner igen mig!!
Ibland tänker man och relaterar till det man läst hela tiden.
Speciellt vid tenta-läsning tror jag man gör så.
Jag började då analysera och fundera.