söndag 1 november 2009

Now we're back..

Jahapp så var det dax för en ny skolvecka. Tänk att jag hade nästan hunnit glömma bort att jag faktiskt går i skolan och inte jobbar, det var liksom lite trevligt att vara tillbaks på jobbet, kunde nog stannat där ett tag till.

Vi fick åka bil ner ikväll, mycket lyxigt. Jag har packat med mig en massa kakor från helgens bakande. Idag blev det chokladcookies med After Eight men de fastnade tyvärr inte på bild. Provsmakarna sa att de såg hemgjorda ut men att de var goda, så...ja det säger väl allt. Tur att det inte finns någon som har ögon i magen. Jag fick oxå med mig lite stallkläder enligt order av Karin så det blir väl att åka ut till Hippologum någon dag snart.

När jag kom till Umeå väntade en Blossa' 09 på mig i kylen som tack för lånet av bilen. Varsågod, det är bara att låna igen säger jag..

Nu ska vi strax krypa ner i sängen och ladda för en lång måndag.

2 kommentarer:

VO sa...

Mmmmm låter gott med after eight i =)

Hoppas att vi syns snart, det känns som att det var längesedan!

Ha en bra vecka i Umeå, vi hörs!
kram VO

mamman sa...

God morgon!
Hoppas allt är väl med dig och Elton. Så skönt att resan ner gick bra, helst skulle jag vilja att du tog tåget. Tryggt och säkert, du vet talesättet "som tåget..".Jag är orolig för din syster som ska åka mellan Luleå och Kalix varje dag, den här veckan dessutom som chaufför. Men enligt henne själv är det väl den säkraste veckan!
Kramen