torsdag 19 november 2009

Uppdaterat garderoben

Jag fyndade fina formar till jul när jag gjorde stan i Umeå häromsistens, kom precis på att jag glömt att visa hur mina godsaker ska vara klädda till jul.

De här tryffelformarna går inte av för hackor, vilket hjärta smälter inte när den lilla chokladpralinen serveras i sånt här läckert rosaskimrande fodral?

..och vilket mage blir inte varm och glad efter en rejäl kanel- eller saffransbulle draperad i moderiktigt retromönstrat eller blankrött?
Vill ni uppdatera garderoben till jul så finns de att köpa på Lagerhaus. Skymtade även riktigt fina röda med större hjärtan på Åhlens men då började Sandra skratta åt mig så jag hejdade mig lite..jag hinner knappast baka mer än 200 stycken bullar till jul va? Tips till någon annan..

Just det! Glömde ju dagens (årets?) mest upprörande grej som ni kanske redan läst i spalten till höger - FEI tillåter DOPING!! Hur dumt är inte det? Jag bara undrar..


2 kommentarer:

Linda sa...

Choklad i rosa formar lät ju smarrigt!

Jag blev lite inspirerad att göra knäck som jag gjorde förra året. För den gick åt!!

Du är go du Maria!!

maria sa...

joo, högni lovade ju att bli frisk.... men blodproverna visade muskelsönderfall osv. massa konstiga saker jag aldrig hört talas om förut! :(

men vad bra att du kommer upp, hoppas du är ridsugen! :)
kram maria