onsdag 4 november 2009

Läge för lite lyx..

Oj vilken mörk årstid det är just nu. Tycker bara att jag är trött, trött, trött hela tiden oavsett hur mycket frukt, C-vitamin och kaffe jag än sätter i mig. I princip lika trött när jag vaknar på morgonen som jag är när jag går och lägger mig på kvällen.

Kanske en riktig färginjektion från LUSH skulle göra susen?? De har samma erbjudande som förra hösten; spara alla kvitton från nov/dec och du får rabatt i jan/feb, vilken procent beror på hur stor summa du handlat för. 250:- ger 10%, 500:- ger 15% och så vidare..

Kanske den här härliga rosa presentboxen med den superhärliga doften Snow Fairy som bara finna att köpa i juletid..

..eller den här maffiga och lyxiga, lite elegantare boxen? Gå in på LUSH vet ja och bli inspirerad att shoppa riktigt uppiggande, icke djurtestade lyxprodukter.





Inga kommentarer: