tisdag 10 november 2009

Kungen har abdikerat..

..och det är bara att säga tack och bock för all underhållning kusinen bjudit på under årens lopp. Okej jag är lite partisk men jag tycker att skid-Sverige blivit en profil fattigare. Nu är det väl ingen som tror att han kommer lägga skidorna på hyllan helt och hållet och kanske (hoppas, hoppas) håller kroppen bättre med en lite mänskligare träningsdos?! Om jag inte minns helt fel (ibland blandar jag ihop saker..) så kliver han av tronen på självaste födelsedagen. Jag slänger in ett grattis för säkerhets skull och önskar lycka till med kommande satsning på vad det än månde bliva.. (och ja, jag har snott bilden från SVT..).

Idag har jag och Sandra varit på stan och pejlat lite julklappar. Det finns så mycket fint så jag blev helt galen, kände att ögonen stod som pingisbollar i skallen och jag höll på att krocka med en lyktstolpe inte mindre än 2 gånger..

Inhandlade lite fina juliga bullformar, tryffelformar och en ask body butter till mig själv. Det behövs nu när det är vinter. Ska strax hoppa i duschen och sen får jag testa det nya smorslet..

House på TV4 kl.21. Inte missa!


4 kommentarer:

mamman sa...

Halloj!
Jag instämmer i gratulationerna till kusin Peter,som visst fyller år idag - och instämmer gör förstås pappa och Caisa också. Tänk så mycket underhållning han gett oss både i och utanför skidspåret! Men som sagt, lusten att åka skidor finns kvar och man ska aldrig säga aldrig...
Såg att han ska coacha Vasa-loppsmotionärer, är det kanske dags att göra en start i Dam-Vasan i mars?!
Vi hörs efter House!
Kram mamma

Mia sa...

Käraste mamman, naturligtvis var just du - med osviklig timing - tvungen att bli besökare 1000 sedan jag satte in räknaren. Måste tänka ut nåt sorts pris =)
Jaså du tänker ge dig på Tjej-Vasan?? Jag säger nej tack men har som målsättning att gneta mig genom 10 km de flesta av gångerna jag står på skidor i vinter..nu är det sagt så skam om jag viker ner mig!
Kramen

Sabina Andersson sa...

Gud vad jag gillar din blogg ! : )
Läs gärna min

VO sa...

Jag håller med, det finns såååå mycket fint att köpa nu. Man skulle vinna lite pengar =)

House var på hos oss också igårkväll. Vi funderade på att lägga oss och läsa men det blev House istället!

kram och hoppas att skolan går bra!
Vi hörs!