onsdag 14 oktober 2009

Tips från coachen

Raka aldrig benen med en hyvel med trötta rakblad. Gör inte det. Det känns som att mina ben varit på ett mycket varmt ställe alldeles för länge utan solkräm. Revorna är nästintill mikroskopiska men attans så det svider...dessutom har alla mina vanliga jeans gett upp så jag har varit inklämd i ett par snygga aptajta jeans hela dagen. Buhuu!

Annars har det varit trevligt idag. Sovmorgon, började skolan 10.15 vilket är helt underbart för någon med min dygnsrytm..Gratulerade Sandra (som fyller år idag) med en liten present från mig och Elton i natt innan vi skulle sova eftersom vi är trötta och inte pratar med varandra förrän efter lunch (morgonmänniskor göre sig icke besvär här i lägenheten..) Lagom lång lunch på 3 timmar, tillbaks till skolan en sväng och sen drog Karin och jag ut med Twiggy och Elton i skogen. Hundarna rejsade på och vi pratade strunt i det fina höstvädret. Skönt att se att Elton ibland får göra av med lite energi även på vardagarna.

Oh nu är det repris på VC-hoppningen från Oslo på Eurosport. Måste gå..

1 kommentar:

VO sa...

Nä, ovassa rakhyvlar är ingen bra idé =)

Hoppas att skolan går bra, vi hörs och syns.
Kram