torsdag 8 oktober 2009

Globetrotters

Nu är vi äntligen hemma i världsmetropolen Luleå igen. Skönt. Vi testade tåget hem och funkade bara fint, Elton är så duktig på att resa, vi har ju blivit riktiga globetrotters han och jag (vilket är lite ironiskt med tanke på att jag alltid bara vill vara hemma och inte alls är någon hugad resenär..) och nu verkar han inte tycka att något färdsätt är särskilt märkligt längre. Vi hade väldig tur oxå som fick hundkupén alldeles för oss själva, jag har pluggat (!!) och Elton har sovit nästan hela vägen.

Imorgon blir det en tur på den vita hästen med den långa manen. Det blir grejer det..

1 kommentar:

mamman sa...

Välkommen hem båda två!
Tänk vad bra att det finns både tåg och buss att välja på. Jag skulle nog också föredra att åka tåg, om tiderna bara passar. Det är ju ändå mycket bekvämare. Hoppas att vi hinner träffas i helgen. Jag har ju repetioner söndag 13 - 18, men i övrigt är jag hemmavid. Kram