fredag 23 oktober 2009

Snö!

Det har inte blivit någon cake of the day idag tyvärr - det närmaste kakor jag kommit är en pizza till middag, men det smakade bra det med.

Ikväll har det dessutom börjar snöa!! Vackert med vitt florsocker på marken och mycket uppskattat av Elton... Laddade upp med glögg idag när jag handlade så det känns nästan lite juligt här hemma.

Dessutom fanns två av mina favoritsorter i butiken. Vilken lycka! Nu blir det slappa i soffan med en glöggmugg och gammeldags pepparkaka.



2 kommentarer:

Linda sa...

Det var en olycka jag klarat mig utan helst...
Jag ligger på Neurorehab.
så det är din gamla avd..va skoj.
kommer du förbi då nåt??

Linda sa...

Tack snälla Maria!!
Vilken trevlig kram jag fick!
Jag ser väldigt gärna att du kommer och säger hej!! Vore bara kul!!