måndag 12 oktober 2009

Mastodontmåndag

Wow det blev en rivstart på veckan efter en lung och skön helg med en massa hjärnvila..nu blir det andra bullar.. Orkade förra veckan inte ta itu med det case vi ska redovisa imorgon så det har blivit ett par timmar respiration idag. Dessutom hade vi genomgång på ett gäng EKGn vi har haft som uppgift att tolka och innan det en förmiddag full av njurföreläsningar. Riktig rivstart. Snoozade dessutom (åtminstone) en gång för mycket på morgonen och fick äta frukost (hårdmacka) ståendes vid köksbänken, ingen bra start. Jag hann sitta på föreläsning 45 minuter innan min mage började ropa efter lunchen.. Kul att avbryta den stackars föreläsaren hela tiden =) Orkade inte gå och handla igår kväll när vi kom fram så den eminenta lunchen bestod idag av vaniljyoghurt (blä! passar bara till bakning..) med musli och havreringar. Mums =) Jaja imorgon är en annan dag, nu ska jag kolla om jag hittar något gott som kvällssnacks.

2 kommentarer:

mamman sa...

God morgon!
Sitter på jobbet och ska lite senare åka till Överkalix för 4 dagars strategisk verksamhetsplanering. Spännande, men lite "bad timing", eftersom jag har så många andra järn i elden. Har i alla fall tagit med mig manus och sångtexter så kan jag ju träna på min monolog och ge hals där i min ensamhet. Var rädd om dig - ät ordentligt! Kramen från mamman

Linda sa...

Du måste äta ordentligt Maria!!
Ajja bajja...
Hoppas att allt går bra i Umeå!

Ja, jag har hamnat i ett riktigt kaos. Just nu tas mina krafter till att diskutera med företaget och myndigheten som försatt mig i den situation jag är i pga dem.
Men det är ett stort företag och en myndighet...så det är inte lätt.