torsdag 29 oktober 2009

Hej tomten..

..kan du gissa vad jag önskar mig till julklapp..? Så här såg det ut när vi kom hem från Umeå igår. Vet inte om jag promenerar för mycket eller om det bara är dålig kvalitet på sockorna..Tyckte att det kändes lite konstigt i skorna när vi gick till tåget...

Idag har jag jobbat. Många timmar. Det var kul. Massa att göra men jag gillar ju lite tempo så det gjorde ingenting. Det var kul att träffa alla jobbarkompisar igen och flera som jag knappt ser i vanliga fall när jag jobbar natt.

Dessutom var det superkul och jätteskönt att se Linda live. Det är en helt annan sak än att höras vid på nätet. Tyvärr var det ganska fullt upp för oss båda hela dagen men en liten pratstund hann vi med..

Nu ska vi kolla in Dan Brown's Änglar och demoner. Börjar 7 även imorgon så jag får nog försöka komma i säng i hyfsad tid om jag ska orka upp en dag till.


1 kommentar:

mamman sa...

Men älskade barn!
Klart att tomten måste ta en sväng förbi Blåmesgränd med en stor säck strumpor! Klarar du dig så länge eller ska mamma rycka in i väntan på...?

Kramen