måndag 5 oktober 2009

Lång dag

Måndagstrött är jag just nu. Det har varit en lång dag och nu ska jag unna mig te, en bit äppelkaka och lite deckare innan Eltons kvällskiss, dusch och hopp i säng.

Vi startade med en biltur till Umeå i morse och sen har jag varit i skolan till 16.30. Obduktion och grupparbete, inga vilsamma aktiviteter direkt utan det är bra om hjärnan hänger med... Promenad med Elton, startkabla igång Sandras bil (hon drar söderut imorgon för en långhelg på hemmaplan..), äta lite middag och plugg (caseredovisning imorgon) till klockan 21. En ganska vanlig dag. En superbra sak är att jag lyckats byta bor min enda aktivitet på fredag - caseredovisning 50 min - och får åka hem redan torsdag. Då tänkte vi testa tåget! Hoppas att det fungerar bra, halva priset jämfört med buss och komforten brukar inte gå att jämföra..

Nu- Patricia Cornwell..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kompis!
Det där med tåg funkar bra. Håkan & Emma tog tåget hem för snart två veckor sedan. Enda nackdelen tyckte dom var att stå i Boden och vänta när man nästan är hemma.
Vad skönt med en lååångledig helg.

Ha det bra/Kram Bittan

Mia sa...

Det låter kanon! Ja det är förstås drygt att vänta i Boden, känns som man skulle kunna knalla därifrån...nästan...men det kan det vara värt.
Ha det
kram