tisdag 20 oktober 2009

Jul?

Idag har jag haft en otroligt pluggflitig dag. Skola 50 minuter på morgonen mellan 8 och 8.50 (tortyrvecka - skolan börjar kl 8 mån-ons!!) och sen tillbax till hundarna och fram med böckerna.. Lite lunchpaus och kisspaus för Elton och mer plugg fram till 15..efter det hände det något.. Jag och Sandra åkte och handlade och sen har det mest varit ledigt, men det har ändå blivit en massa plugg idag. Vi ska ju åka hem redan torsdag em och vara hemma till söndag som vanligt så jag måste vara klar med nästa veckas case redan på torsdag, hemma blir det ingenting gjort, jag försöker inte ens.

Vi handlade glögg och blev allmänt juliga av oss så nu har jag beställt fina presentband och etiketter från Casual Living som jag tycker har så mycket fint. Gerbera-porslinet är som sagt ljuvligt..
Jag har även hunnit gluffa i mig en halv påse billiga chilichips, det är otroligt vilken kapacitet jag har när det gäller att klämma i mig onyttigheter. Hörde även Sandra nämna kladdkaka till kvällskaffet...hmm...bäst att spara lite plats..

Nu ska jag titta lite till på veckans case och sen är det ju House på TV4, missa inte..!

1 kommentar:

mamman sa...

Hej älsklingen!
Som du ju själv märkte av igår så valde jag en annan spännande kille framför dr House, nämligen Robban. När jag kom hem från min träff med sångpedagogen, trött och sliten efter 13 timmar hemifrån, var det precis den vitaminkick som behövdes. Bobby och Robert ger så mycket energi så i morse - trots kort natts sömn - kände jag mig piggare än på länge. Däremot har jag bestämt mig att i år ska jag inte göra några julförberedelser inte ens i tanken. Jag är ju knappt att räkna med från 1 december till tjugondaknut p g a mitt revyande. Men... jag kan ju hinna med någon liten glöggbjudning ifall nån hör av sig!
Kramen