fredag 30 oktober 2009

Fredagsmys

Nu är det fredag och snart dax för fredagsmys. Massa godis har inhandlats och efter bastun blir det soffan och Idol på TV. Jag har jobbat även idag så äntligen har jag oxå fått känna på att ha "fredag-kväll-efter-jobbet" på riktigt. Riktig fredagsfeeling.

Inte har jag hunnit baka något sen jag kom hem, bjuder istället på lite Halloween-gott som Martha Stewart bakat.. Kanske kan inspirera till att dra igång ugnen? Förhoppningvis hinner jag svänga ihop någonting eget imorgon..





Jag har haft två riktigt roliga dagar på jobbet. Det var väl kanske 6 år sen jag jobbade en vardag (dagtid) och ärligt talat tror jag aldrig att jag har jobbat dagtid på neurorehab.. Skänker en varm tanke till de stackare som varit mina arbetskompisar de här två dagarna när jag rusat runt som en yr höna. Lite förvirrad är jag även i vanliga fall, men inte riktigt så här.. Stor kram för att ni stått ut!


Inga kommentarer: