tisdag 5 oktober 2010

Vitt, vitt, vitt

Jag tycker det är jättefint. När andra har det. Vitt så långt ögat når, några detaljer i milda naturfärger och lite grönt. Jag önskar att jag också kunde ha det så, men tyvärr blir jag lite sjuk i själen av det. Färgglada detaljer - that's the shit!

Igår fixade och trixade jag lite i det nya vita sovrummet och jag är bara tvungen att komma med någon form av bildbevis så ingen tror att jag bara pillar navelludd på dagarna.

I mitt huvud när jag höll på och donade fanns riktlinjerna lite lyxigare, lite mer glamour och bling-bling i vardagen. Även hundägare kan behöva ställa av sig promenadkängorna och friluftsbyxorna ibland...




Ber allra ödmjukast om ursäkt för vikveck på kuddar och skrynkligt överkast (+ andra störande och ofärdiga detaljer). Gardinerna ska vara skrynkliga (oj så praktiskt det är) men de måste ju fållas förstås, tyvärr matchar inte vår blygsamma takhöjd de imponerande gardinlängderna. Det märkliga rutiga framför elementet är inte en hundbur utan ett elementskydd som ska upp på väggen när vi någon gång har fyra händer hemma samtidigt. (Verkar inte hända den här veckan åtminstone..). Alltså inte färdigt alls men ni fattar grejen. Lite mer bling till folket!





Inga kommentarer: