fredag 22 oktober 2010

Faktiskt

är det liiite synd om mig. Jag har fått mitt livs första arbetsskada. Jag sover himla bra (läs; medvetslös..) när jag jobbar flera nätter i sträck. Så himla bra att jag inte vaknar när jag vänt mig på sidan. Inte bra. Jag kan inte sova på sida överhuvudtaget, vaknar alltid nästan direkt för att det gör ont i axeln och vänder tillbaks i Dracula-position. Igår vaknade av väckarklockeplinget och fann mig själv liggandes på högersida. J**lar så ont jag haft i högeraxeln sen dess! Inte ens kunnat surfa på nätet på jobbet =( Hur gör ni som sover på sida jämt? Jag fattar inte..

Fast nu är det bättre. Finns inget som inte pepparkaka och glögg råder bot på!

Imorgon börjar finalen för Frida & Evert klockan 11.30 förresten. De startar i slutet (kanske 14;e?) och eftersom dressyr är den segaste av alla sega sporter betyder de att ni hinner se om ni siktar på "efter lunch".



Inga kommentarer: