fredag 29 oktober 2010

Hej hopp

sitter här på jobbet och det är ju helt fel och bakåfram på alla vis för jag skulle ju ligga hemma i sängen och sova i natt men hela den här veckan/helgen har visat sig bli uppåner och jag vet inte allt. Så därför. Därför sitter jag på jobbet och försöker spela Florence och blir ledig på lördag istället. Hänger ni med? Njae inte jag heller. Vet bara att bytet innebär att jag hinner glutta lite på hästhoppningarna på klubben och det är ju nice. Lagom långt bort å allt..

Lite fel blev det alltså i planeringen igår men jag hann åtminstone vara på ett öppet möte om lite viktiga saker som händer inom sjukvården i framtiden, luncha med mamman på ThaiThai (aldrig varit där förut. God mat. Ungefär som när jag steker kyckling och wokgrönsaker och häller på lite grytbas på burk) och rida en sväng på Bjarkur. Finfina pållen. Vilat ett par dagar efter sin vaccination och ville inget hellre än att springa fort i skogen. (Eller allra helst äta morötterna och äpplet jag hade med, men 2a på topplistan efter det var nog galoppen i skogen.)

Oki nu ska jag faktiskt jobba lite. Sov gott.



Inga kommentarer: