onsdag 27 oktober 2010

Vardagsglamour

Ikväll var det grand-opening på nya Granngården och självklart var jag där! Det bjöds på tårta och små snittar i den nya ljusa lokalen och lite lockpriser var det också.. Jag kom åtminstone hem en toapappersbal rikare + fick med mig en fröautomat till de hungriga fåglarna, en kasse grisöron till Elton och så fick man minsann med sig en goodie-bag som på alla fina tillställningar =) I min var det ett par jägarstrumpor i storlek 45, en rulle hushålls- och en rulle toapapper samt inte minst en förpackning miljövänligt maskintvättmedel.

Nu ska det bli kaffe i regnrusket - ursäkta borde det inte SNÖA nu??



3 kommentarer:

Bikers2011 sa...

Hej älskling!
Då kan du byta strumpor med mig, även om pappa inte har storlek 45 så ligger det närmare för honom än för dig. I min påse är det ett par mysiga sockar i storlek 37 - 39. Jag tar med dem till stan idag så byter vi. Tack för trevligt sällskap hälsar Mamma

Linda sa...

Hej Maria!!
Jag träffade en kvinna från SISU idag när jag vill stallet. Samma kvinna som jag var i kontakt med förut. Hon ville dra igång något nu, men jag frågade om vi kunde vänta till efter den 20/11 och då diskutera saken. Är du fortfarande med på den resan?

Sen undrar jag om du skulle vilja hjälpa mig att skriva ett inlägg till Norrbottens Ridsportförbunds blogg?? Jag har fått frågan om jag kan skriva ett inlägg, men vet inte vad jag ska skriva.

Mia sa...

Mamma; härligt! Då skickar jag vidare ett par finfina jägarsockar med stövare på, de mottogs inte med något större jubel här hemma =)

Linda; klart vi hjälps åt om du vill det!

Kram