söndag 8 augusti 2010

Svar på frågan

i förra inlägget; jag orkade sitta ute i exakt 20 minuter. Om inte telefonen ringt och jag suttit kvar ute och pratat skulle jag gått in efter 5. Exakt så varmt var det ute igår.

Syster och jag har haft "rejsa i skogen"-helg och varit ute och busat med isisarna. Lördag var det som tidigare nämnts kokhett. Verkligen tokvarmt. Hästarna var löddriga av svett och det var duschen nästa när vi kom tillbaks. Hade god lust att spola av mig själv med slangen med kläder på och allt men insåg att det skulle bli förskräckligt blött i bilen och valde vuxet nog att avstå. Idag tajmade vi värsta ösregnet + lite åska - fullt jämförbart med att ha använt den dära slangen igår. (Och ett ton sand som grädde på moset.) Tur för mig hade vi systers bil idag =)

Min dag började förresten redan klockan 5. Blev chockväckt av telefonen och trodde att det var en stor katastrof under uppsegling. Visade sig att det bara var en liten katastrof. På jobbet. Sjuk morgonpersonal - ville jag snälla komma och jobba klockan 7? Ehh..kanske inte..jag har särskilt tagit ledigt den här veckan, men verkar vara mer poppis än någonsin..

Imorgon funderar jag på att sticka iväg och köpa något jag önskat mig länge men inte haft råd med.. vi får väl se hur det blir. Jag ska sova på saken.




Inga kommentarer: