måndag 9 augusti 2010

Sho(e)paholic

Drällt runt lite på stan idag i sällskap med mamma och genast hamnar vi då inne på någon skoaffär. Mitt skomission för hösten är att hitta några snygga stövletter/boots med klack som ger sjyssta spiror =). Jag är en fan av kilklack och skulle gärnagärna vilja ha såna, men om jag får lite tid på mig att smälta andra alternativ så skulle det nog även fungera med vanlig, bredare klack. Superviktigt bara att de inte är så förbaskat halkiga, jag är som bambi även med halkfria sulor under fötterna..


Drömsko - Anna Sui. Mycket över budget. Drygt en-och-en-halv stallhyra (för er som inte vet räknas mycket i stallhyror hos oss..)
Pistol Boots Short SEK 2995, Acne - NELLY.COM

En annan dröm - Acne Pistols ankle boots. Ungefär samma prislapp här.. (men det måste ju finnas kopior?? Tycker var och varannan sko påminner om denna..)


Inte så tokiga budgetskor från Bronx. Tycker kanske att klackarna är i högsta laget. Och smalaste. Jag ser på dem precis hur onda fötterna bli efter en liten stund bara. Plus dock för att det sitter en riktig utomhussula under dem. Gillar färgen oxå men svart kanske är bättre??

Suck. Ja jag letar vidare. Måste bara rensa lite i garderoben först annars kommer jag att få skäll om jag kommer dragandes med ett par till...

PS. Det var inte det här jag hintade om att jag tänkte köpa - det har jag redan beställt (igår kväll - orkade inte med någon betänketid) men det har inte kommit än.. den som väntar på nåt gott..DS



2 kommentarer:

Linda sa...

Kan du gå i såna där skor?
Jag förtsår inte hur man kan det.

Men de är snygga!

Mia sa...

Haha, mja jag tror min gräns går vid klack som på de två översta. Förr i tiden var jag en hejare på det men nu är jag tveksam - så är det med ålderdomen..