söndag 15 augusti 2010

Lazy sunday

Idag har vi verkligen helgat söndag - vilodagen - och bara latat oss. Åkte till stugan (aka "lantstället") redan igår och grillade gott och satt sen ute i kvällsmörkret med ett glas rött. Det blev kött kvar från gårdagen så det blev kalventrecôte även till lunch. Hmm..en aning exklusivt kanske men vad göra?

Var en sväng i skogen och plockade ihop lite blåbär. Smulpaj med blåbär till eftermiddagskaffet. Bästa smulpajen tycker jag!!

Här tillsammans med supergoda SIA-glassen Hallon.

Även tigern har haft vilodag idag (förutom lite rus i skogen) och självklart ska bra killar ha bra grejer. Solstolsdynor det är skönt det - ligga på marken är väl inget för hundar? Eller?





1 kommentar:

Linda sa...

Jag försöker röra på mig varje dag då jag inte kan träna som gjorde förr. Men jag börjar komma igång. Jag tänkte ringa dig idag då jag begav mig ut men jag visste inte om du hade jobbat så jag ville inte göra det.
Men en kaffe nån efter träningen är inte helt fel. Kanske på fredag? Jag får bara ta med handduk så jag kan tvätta av mig. (brukar duscha hemma)