fredag 27 augusti 2010

Förb***at!

Jag har inte sett att CSN har godkänt min ansökan om autogirobetalning och har därför betalat in min kvartalsinbetalning idag! Buu. Brukar de inte skicka ut meddelande om sånt? Va? Typ att de godkänt och när de börjar dra pengar?? Ja ja de vill ju ändå ha mer pengari slutändan, men jag hade gärna haft lite extra kvar till huvudstaden nästa helg istället för att som en skenhelig duktig pluggis göra en f***ing extra inbetalning av misstag till CSN..

Nu ska jag avreagera mig med att begrava lite ruttna gamla sommarblommor. Morr, morr.



3 kommentarer:

Linda sa...

Oj då! Men går det inte att kontakta dem då och höra?
De brukar vara rätt bra att ha och göra med.

Sandra sa...

Hahaha :) ajaj, måste svida i själen, för det är klart att man shoppar i stället! :)

Lillasyster sa...

Men hallå...I told you...ring dit och säg att du i fortsättningen vill betala via autogiro månadsvis! Helt galet och betala kvartalsvis ju! Visserligen dyrt ändå, men mindra chockartat. Ses i morrn, kramen från damen!