fredag 13 augusti 2010

Service

Idag landade ett tjockt kuvert i postlådan. Den gulliga människan på brukshundklubben hade skickat ett antal ex av tidningen som innehåller min mormor. Jag mailade henne tidigare i veckan och kollade om det kanske var möjligt att få köpa något lösnummer så åtminstone mormor kan få ett eget ex - och vips hade jag dem här! Dessutom helt gratis "klart mormor ska ha en tidning" sa hon bara, som om det var den självklaraste saken i världen. Klart service-minded! Tack för det. Det värmde i hjärtat.
Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna tillräckligt länge för att hinna se en hel film. Wish me luck! Jag är inte piggast i stan ikväll (men antagligen piggare än Lena åtminstone *hihi*).


1 kommentar:

Linda sa...

Vi har inte lyckats pricka in nåt kaffe än. Kankse väntar en kaffe på stan framöver??
Jag längtar efter att få komma igågn igen. Längtar mest efter hästarna och all annan träning. Resten följer med på vägen.