torsdag 3 december 2009

Vatten och bröd

Idag öppnade Horze i Umeå och självklart var jag tvungen att åka dit på lunchen (de öppnade 12). Alltid kul med hästbutiker och den här är det dessutom Orbisons ägare Susanne och Thomas som har dragit igång. Jag skulle egentligen bara åka som sällskap till Karin för jag skulle ändå inte ha någonting eftersom jag inte har någon häst och inga pengar..men Karin fick förhinder så jag blev själv och nu har jag handlat upp alla mat- och julklappspengar för resten av det här året..det blir vatten och bröd för min del.

Jag fick med mig en ny hjälm hem. Välbehövligt, min gamla är typ 100 år, men kanske inte just nu innan jul.. provade oxå ett par jättefina ridbyxor (denim såklart, jag har fått en hook-up på denim) men där gick liksom gränsen. Det var kul att prata med Susanne, jag gav dem en "lycka till chokladask" och har lovat komma ut till dem och rida lite på Orbison.

Nu ska jag sleva i mig maten, packa väskan och ge mig av mot tåget. Luleå calling!!

Inga kommentarer: