lördag 26 december 2009

Några som haft..

..roligare än vad jag haft på juldagsnatten?? Tydligen eftersom jag redan nu haft 5 besökare på bloggen idag och annandagen bara är drygt 3 timmar gammal! Hoppas verkligen att ni festade lite åt mig oxå =) och att det sena (tidiga??) surfandet inte beror på att ni suttit på dasset halva natten efter all julmat. Jag har då åtminstone skamlöst tryckt i mig en hysterisk mängd godis den här helgen...

Själv sitter jag just nu på jobbet och jag lovar att det snart börjar växa mossa i håret på mig.. Ge mig en säng och en ask chokladpraliner nu så lovar jag att jag ska bli själaglad!


1 kommentar:

Linda sa...

Jobba lugnt och hälsa alla härliga människor från mig!!

Så får vi höras sen när du blir ledig. Jag är grymt sugen på en prommis, lite sällskap coh kanske en fika hos dig eller hos mig?