torsdag 17 december 2009

En frusen lucka 17

Idag slår jag ett slag för - mer njutning åt folket! I dagens lucka något vi alla drömmer om en isande kall vinterdag som denna;

SPA-set för extra lyxigt hemmabad (M). Just detta finns på Bluebox. Till och med matchande tändstickor - det ni!

Under tiden ni vippar med tårna i badskummet och lyssnar på julmusik så är det läge att pilla i sig lite praliner..
Helst ska de vara riktigt lyxiga, som den här Valrhona-asken från Bluebox.. Skäm bort dig själv eller någon du tycker om!

Idag är det förresten 15 år sen jag höll på att bli av med halva min vänstertumme. Endast ett par rejält vinterfodrade skinnhandskar räddade den stackars tummetotten, men jösses vilket blodbad det var.. Jag vill minnas att det även då var riktigt kallt (tur för mig annars hade jag aldrig haft på mig de där handskarna). Fortfarande är den inte riktigt som den ska, men det märks mest när det är kallt och jag fryser om fingrarna.


2 kommentarer:

Karin sa...

Men oj, vad hände då? För 15 år sen?

Karin sa...

Men oj, vad hände då? För 15 år sen?