onsdag 2 december 2009

Jag måste bara säga..

Gaah..nu är klockan mycket! Måste försöka närma mig sängen, jag insåg för en stund sen att jag inte börjar förrän 9 imorgon och det betyder ju att jag får sova en timme längre..wiiiee! Det betyder tyvärr oxå att jag inte blir lika sugen på sängen, det är alltid skönt att sova men jag är så sjukt pigg, jag har varit det hela hösten (okej jag vet att det låter hemskt orättvist..) och har mycket energi nästan jämt. Har varit lite förkyld nu 2 dagar men idag är jag back on track. Jag måste ha drabbats av uppåt-sjukan. Kommer på en massa roliga saker att göra och längtar efter att göra nästan allt jag ska göra; baka, stallet, skidor, handla, promenera... Jag är bara så... GLAD. (Ville bara säga det såhär i mörkt-och-deppigt-tider. ) Imorgon blir det tåget hem till vackra Luleå och SNÖ!! (Hem och plåga omgivningen med positivitetssjukan..) Nu ska jag sova. På riktigt.


1 kommentar:

Linda sa...

VA skönt med någon som är glad och kan sprida lite positiv energi.
Ge mig massor, är du snäll!

Själv undrar jag vart mitt liv tog vägen! Det känns som att det tagits ifrån mig.