söndag 26 september 2010

Snart är det vinter

När jag kom ut till bilen och skulle åka hem från jobbet i morse fick jag för första gången den här hösten ta fram isskrapan.. En dag som idag känns det lite dumt att det inte går att använda motorvärmarna innan den 15 oktober, det är ju faktiskt kallt nu och då blir min bil lite ledsen.

Jag blir ju inte så ledsen förstås för det betyder ju att det snart går att börja använda skidorna. Tänk att om 3 månader är det annandag jul och då sitter jag förhoppningsvis inte på jobbet utan hemma och myser framför brasan. Mmmm..härligt!

Nu är det bara att gräva fram hela arsenalen av härliga varma tröjor, mössor och vantar. I love höst. Det gäller bara att ta på sig tillräckligt mycket kläder, tur så att det finns så mycket snygga och varma saker att shoppa =).




Inga kommentarer: