tisdag 28 september 2010

Dagens loppisstuff

Åkte en snabb sväng på en av mina favvobutiker Myrorna idag. Mest sugen på att bara kolla runt lite för att få inspiration, men hittade såklart lite småplock som bara måste få följa med hem.





Shoppade även en långskjorta/klänning till mig själv i höstigt rödrutigt tyg och en fabulous festblåsa. Jag tror och hoppas av hela mitt hjärta att jag får användning för den på en fin tillställning i form av ett 90-års kalas som planeras äga rum i höst.

Förresten blev det premiär för nya höstskorna idag (fattar inte hur de här modebloggerskorna gör, det är ju sjukt svårt att fotografera sig själv med kameran i näven). Mycket nöjd.
Nu ska jag se om jag lyckas få upp några stackars gardiner i lilla kontoret.




1 kommentar:

Cissi sa...

haha fan också! Flytta till Skeå så har vi en deal! ;)