torsdag 9 september 2010

Såpaträsket

Igår var det en riktig skämskväll här i holken. Jag tycker inte om Idols auditionprogram och andra "våga språnget med hjärtat i handen och bli stampad till marken"-program. Jag tycker det är jobbigt och skämmigt och svettas när de gör bort sig. Jag vill att alla ska vara jätteduktiga. Samma med Paradise Hotel, Big Brother..ja you name it! Jag sitter där och tycker att det är hemskt, tänker på deras stackars föräldrar (som kanske inte bryr sig alls) och att de som är med ska ångra sig så mycket i framtiden (fast de kanske bara är rätt och slätt supernöjda över att bli kända för diverse saker). Ändå tillbringade igår mer eller mindre hela kvällen framför TVn och genomled i nämnd ordning; Idol, Skånefruar och Kungarna av Tylösand. Kan det bli mer plågsamt?? Bara undrar.. Det allra värsta är att nu kanske jag måste se hur det går för dem..?? Eller?



Inga kommentarer: