onsdag 8 september 2010

Andra bullar

Försöker gottgöra min frossarhelg så gott det går. Igår blev det en lugn jogg/promenad i skogen med Elton, kanske 5-6 km och idag har jag varit ute och ridit en sväng. Lite för spännande med kombinationen dimma och älgjakt så vi höll oss för ovanlighetens skull på vägen. Lyckades elda upp ett gäng hästar i en hage så det var livat på landet en stund innan vi hade fått ordning på grejerna. På eftermiddagen tog jag och tiger en powerwalk in till stan och fick lift hem. Riktigt skönt faktiskt. Fast nu längtar jag bara efter en kaka.

Ja det var härliga tider när man fick klämma i sig en stor kanelbulle på Vete-Katten. Ser ni killen i bakgrunden? Letade länge efter en sån där keps som jag hade fått beställning på hemifrån. Tur för honom att jag redan hittat en, annars hade jag gått fram och ryckt den av stackarn.




Inga kommentarer: