måndag 13 september 2010

Nyfiken i en strut

Idag hittade Q något extremt intressant inne i stallet..
..igår hade nämligen en ny kompis flyttat in..

..och jag tror faktiskt att Q alltid drömt om en egen mini-shettis..
Ber om ursäkt för de urusla bilderna, hade ingen kamera med men var ändå tvungen att visa den lilla som enligt uppgift är 74 cm i manken och jag tror helt ärligt att jag aldrig sett en sån liten häst..

Ridningen gick bra idag, lite glatt och livat var det allt eftersom jag misskött min uppgift att rasta Q under helgen. Som bäddar får man ligga heter det väl.. =)





2 kommentarer:

syrran sa...

lägg av...! inte har ni en sån där sötnos i ert stall nu? Jag vill komma och se! Tänk att när man talar om småtrollen då dyker de upp!
Kramen!

Linda sa...

Men oj så söt den var.
Jag måste få hänga med nån gång och se hästarna du grejar med.