lördag 18 september 2010

Jajaja

Okej jag har varit lite dålig på att uppdatera under veckan, jag har fått skäll och ber härmed om förlåtelse för att mitt liv är ganska händelselöst =)
Idag startade jag dagen med att shoppa lite! Wiee! Hittade ett regn- och reflextäcke på rea hos Granngården. Hansbo minsann - månntro de klarar av att göra bra grejer till hund och inte bara till häst? Testade det på tiger ikväll och det syntes åtminstone bra. Liiite svårt att avbilda ett reflextäcke i ett mörkt rum - här ser ni det bästa försöket..
Mumsade i mig lite mat i Villa Solsidan och släpade sen iväg Maria till Piteå, tittade på Micke Schultz-träning och shoppade i en nyöppnad hästbutik. Hittade ett par softshellridbyxor från Jacson så nu är det upp till bevis om de håller vad materialet lovar. Vindtäta, andas, varma, står emot en (hel) del regn, torkar snabbt etc etc...Satsade på helskodda brallor den här gången. Har inte haft det på säkert 15 år men ibland kan det kanske vara skönt med lite stadigare sits.. Värt ett försök, jag känner mig open-minded idag!
När jag kom hem hade jag fått ett mail från ägaren till finaste hästen av dem alla.. (sorry häxkexet Q, du är inte nummer 1 på min lista).
..och hon hade skickat den här till mig! Prinsessan Ida. Älskade hästen!





Inga kommentarer: