onsdag 22 september 2010

Blixtvisit

Igår satte jag troligtvis världsrekord i snabb IKEA-runda (mja nu ska jag inte ta i så jag spricker men åtminstone blev det ett prydligt personligt rekord). Shoppa, kissa och luncha på 1,5 timme, det är ganska bra jobbat. Lite fortare går det när man är utan sällskap. Egentligen var det bara en sak vi verkligen behövde, det övriga som hamnade i bilen kanske kan sättas på onödigt lull-lull listan eller listan över mer saker att proppa in i de överfulla köksskåpen.. I vilket fall, passerar man IKEA måste man bara gå in. Hann även med att kolla in lite kläder i butikerna runt smålandstemplet och fick med mig en softshelljacka att ha i stallet. Båda mina stalljackor har kapsejsade dragkedjor och det blir lite kallt.. med både jacka och ridbyxa i softshell kommer jag nog att vara exceptionellt funktionell!

Måste börja pyssla med IKEA-stuffet nu.



Inga kommentarer: