fredag 24 september 2010

Fredag

Blä blä blä så tråkigt det är att betala räkningar. Från att hinna börja fundera på vad som ska spenderas pengar på till att landa med båda fötterna på jorden och en massa siffror fattigare är det bara några klick. Det suger. Nåja. Idag ska jag åtminstone försöka ersätta de förlorade gardinstängerna och inhandla massa grejs till tidernas godaste fredagstacos. Tyvärr ska jag jobba i natt. Eller tyvärr och tyvärr, jag har i ärlighetens namn mest varit ledig senaste veckorna men ni vet hur det är - mycket vill ha mer. Nu skulle jag hellre, mycket hellre, sitta hemma och jäsa i soffan i helgen. Eller vara på nationella hopptävlingar i Umeå. Förra året var det SM den här helgen. Bästa syster hälsade på mig i Umeå och jag var sjuk. Extremt dålig tajming. Slänger in lite nostalgipics från den helgen.





Ha en bra fredag. Nu ska jag väcka upp tiger och ta en prommis i finvädret.




1 kommentar:

Linda sa...

Gu så längtar efter hästarna. Det är en del som jag verkligen saknar. Få tävla, träna hoppa och skutta.