lördag 29 maj 2010

Tyvärr har jag inte hunnit med att plugga idag..

Idag har jag inte varit någon duktig student. Anser dock inte att det enbart är mitt fel att plugget gått käpprätt åt.. ja ni vet. Jag började med att läsa kanske 1,5 timme innan lunch. Tyckte sen att jag förtjänade en paus och åkte till stan och kollade runt på hästaffärer och provade ridbyxor och stövlar (enormt nödvändigt just idag..). Promenerade en sväng med Elton i stan så han skulle få se något annat och pinka in nya revir. Fick sen ett anfall av hästsjuka och var tvungen att svänga förbi klubben och pussa på lite hästar. Där fanns det en hel del kul folk som jag inte träffat på länge så då blev jag kvar där ett tag. Åkte hem, satte mig med plugget i soffan och då, lämpligtvis, ringde mamma och pappa och inviterade till grillmiddag. Och jag menar det är ganska oartigt att tacka nej till det, så vi hoppade in i bilen igen och kom hem nyss..
Bättre lycka en annan dag, eller..?


Inga kommentarer: