onsdag 12 maj 2010

Heeeelg

Det är så skönt att det är helg. Idag har jag verkligen inte varit på topp, fick ett anfall av dyslexi/afasi när vi skulle redovisa case på eftermiddagen och kunde varken läsa mina egna anteckningar eller få fram vad jag skulle säga. Inte ens jag själv förstod vad jag sa och då är det illa. Dagens intellektuella triumf var att jag hittade genvägen förbi Skellefteå när jag körde hem. Både Karin och hennes pappa brukar köra den och hävdar att den både är avståndsmässigt kortare och går snabbare att köra än E4 genom stan. Förra gången körde jag ju fel och vimsade runt bland en massa stall och villor men idag var jag minsann som värsta kartläsaren..

Nu måste jag kolla klart på hockeyn, det här artar sig ju till ett riktigt spännande VM. Jag gillar skrällar så.. go Danmark!

Inga kommentarer: