söndag 30 maj 2010

Grattis..

..på Mors Dag alla mammor. Hoppas att alla fått äta tårta idag. Jag garderade mig genom att fira med mamma och mormor - då blir det ju dubbelt tårtkalas! Nu känns det faktiskt som om jag rullar fram. Klippte gräset på baksidan när jag kom hem bara för att få röra på mig litegrann.. Nu vankas det lite ost och kex i soffan framför en film.

Imorgon tänkte jag starta dagen i stallet, hoppas på fint väder och en härlig tur med den vita prinsen och sen blir det plugg för hela slanten. 3 dagar kvar innan det är tenta och sommarlov på det.


1 kommentar:

Linda sa...

Var du är gullig mot din mamma och mormor. Kan du inte smitta av dig till mig, jag kan behöva lite av det.

Klippa gräset...ja...jag har verkligen funderat om jag ska dra fram gräsklipparen jag med och struna i allergi och all annan skit som jag dras med. Men jag vet inte vad kroppen säger om det...