torsdag 27 maj 2010

Sista dagen

Jag sitter och äter frukost. Nu. Det är så härligt att unna sig lite sovmorgon, börja dagen med en hundprommis och sen äta frukost lååångsamt. Vardagslyx.

Sista skoldagen idag. Det känns märkligt. Lite vemodigt men otroligt skönt. Jag har hunnit passera flera delmål på vägen, men det här är faktiskt ett av de större. Jag har gjort halva min utbildning (för att hårddra det lite..) och tillåter mig att vara ganska stolt och även en aning mallig över mig själv.. Ikväll blir det (förhoppningsvis) sushi och sen packa ihop lite saker, jag hade en ambitiös plan att släpa hem lite varje vecka men såklart har jag ännu inte tagit med någonting hem..*suck*.. bara att sätta igång alltså!


3 kommentarer:

Bikers2011 sa...

Lilla, stora älsklingen! Vi är också jättestolta över din prestation. Att du fixar utbildningen det visste vi ju, men att du fixat att vara så långt bort från oss under så lång tid - det är den verkliga bedriften. Och förstås för oss - tänk vad vi har längtat efter den här dagen!
Välkommen hem säger mamma, pappa, Spiken och Lill-Gunnar!

Linda sa...

Då när du kommer hem måste vi ses oftare!!

Birgitta sa...

Tänk att tiden gått så fort. Vi (dina nattisar) är oxå jättestolta över dig, men vi lääängtaaar till du börjar jobba med oss igen!
Kram/B