måndag 24 maj 2010

Måndag

Börjar veckan med att förvarna om att det inte blir så roliga inlägg nu fram till tentan 3 juni. Nu måste jag skärpa till mig och samla ihop mina pluggpapper så det blir något gjort (helgen är som alltid pluggfri så då ska jag försöka mig på lite action..) annars tar den här terminen aldrig slut.

Idag hade jag punka på cykeln när jag skulle hem på lunchen *suck* som tur var är ju Sandra en ängel och så lånade ut sin cykel till mig när jag skulle tillbaks, annars hade jag inte hunnit med att äta lunch. Tur att jag inte ska iväg till skolan så många fler dagar, det suger att vara utan cykel.

För övrigt tror jag att lösgodis-avvänjningen börjar fungera! Köpte en påse idag för att ha när jag pluggar men jag blev less efter sisådär 10 stycken och det har aldrig hänt förut. Aldrig. En annan förklaring skulle förstås kunna vara att jag ätit så mycket gott i helgen att jag fyllt veckokvoten =) fast det låter orimligt när det är mig det handlar om..

Måste även tipsa er som har tid att ha ett liv just nu om Matfeed om ni inte redan hittat dit. Massor av matnyttiga (hihi) tips och vackra bilder från olika matbloggare.

Nu - back to business! Farmakologi my love..


Inga kommentarer: