torsdag 27 maj 2010

Mätt och belåten

Ja jag har helt skamlöst stulit bilden =)

Åhh..jag borde verkligen packa. Eller plugga. Eller göra något vettigt - vad som helst men jag blev så trött. Jag och Sandra har varit inne i stan och ätit supergod sushi på ett ställe som heter Sagami. Väl värt ett besök om ni har vägarna förbi Umeå. Ligger alldeles vid E4 innan man åker över Tegsbron. Valfria bitar plockas ihop till en meny. Mumma!! Vi unnade oss lite dessert oxå så nu är jag så himla mätt. Helt otroligt dock att vi lyckade få i oss maten med tanke på hur extremt usla vi är på att hantera ätpinnar. Trodde jag var sämst av alla men nu har jag äntligen fått konkurrens =) efter mycket fniss och skratt lyckades vi peta i oss maten. Kul för alla andra i restaurangen gissar jag.. Svängde förbi affären och köpte lite kvällsgottis till Elton innan vi åkte hem så han verkar oxå vara mätt och nöjd.

Roligt att höra att ni längtar efter mig hemma. Ska bli kul att komma igång och jobba. To do denna helg: åka till jobbet och utverka ett schema. Vet för tusan inte ens vilken natt jag börjar!! Känner att jag måste få lite ordning på planeringen nu. Imorgon sätter vi oss i allafall i bilen och styr kosan norrut. Har tidigare utlovat att jag ska svepa i mig en hel flaska vin på kvällen för att fira men det känns lite väl övermodigt, men ett glas eller två, det är jag baske mig värd.


2 kommentarer:

VO sa...

Härligt att ni kommer upp nu!
Vi måste se till att träffas nu, det var ju en evighet sen!!

Kör försiktigt så syns och hörs vi!

Kram kram VO

Mia sa...

Absolut ja självklart ska vi göra det! Snart! Är ju jättenyfiken på hur ni hade det "over there".

Kram